Donateur worden?

Zonder giften kunnen we als Stichting MUS niet doen wat we willen doen. We zijn daarom ook blij met alle donaties, in welke vorm dan ook.

Stichting MUS is door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat wij over onze ontvangen schenkingen geen belasting hoeven te betalen. Ook als schenker kun je profiteren van belastingvoordeel. Wil je daar met ons over van gedachten wisselen, dan kan dat uiteraard.

Donaties zijn meer dan welkom om ons initiatief te verwezenlijken.Alle bijdragen komen namelijk ten goede aan het initiatief, met nadruk op het realiseren van de inrichting van de gemeenschappelijke woonkamer/keuken.

Scan de QR-code om te betalen voor een donatie. Gebruik de QR scanner App op je telefoon en open de link in je browser. Je kunt zelf de hoogte van uw donatie bepalen.

Scan hieronder de QR code voor een donatie aan Stichting MUS

Het bestuur en de vrijwilligers ontvangen alleen een vergoeding voor gemaakte onkosten (en dat is uiterst beperkt). Zij ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden voor de stichting.

Donateurs