Tijdlijn

• Welke belangrijke- en hoogte punten hebben we tot nu toe met stichting MUS bereikt

2024

• Intentieverklaring getekend tussen Stichting MUS en Stichting Prisma, waar Fittin onderdeel van is. Fittin zal de zorg en ondersteuning gaan bieden aan de toekomstige bewoners van MUS.

• Selectie proces doorlopen welke zorgaanbieder Stichting MUS zal ondersteunen.
  • Verdere ontwikkeling van de woonvorm van Stichting MUS.
  • Het ontwerp van MUS is definitief.
  • Omgevingsvergunning is ingediend.

• Stichting MUS heeft twee nieuwe bestuursleden.
  • Kennismaking met de nieuwe wethouder van de gemeente Vijfheerenlanden.
  • Ontwikkeling van de woonvorm van MUS krijgt verder vorm in gesprek met de projectontwikkelaar en KleurrijkWonen.
  • Getekende intentieverklaring tussen KleurrijkWonen en Stichting MUS t.b.v de ontwikkeling van de woonvorm MUS

2021

• Ontwikkeling van de woonvorm van MUS krijgt steeds meer vorm door de architect en projectontwikkelaar.
  • Naast de projectontwikkelaar is ook de woningbouwcoöperatie KleurrijkWonen aangesloten als gesprekspartner om MUS te realiseren.
  • Stichting MUS heeft de Anbi- Status gekregen.
  • Prachtige sponsoractie heeft plaats gevonden waardoor MUS 4529 euro heeft gekregen.
  • Stichting MUS heeft nieuw bestuurslid, André Kolenberg

2020

• Aanbod van het militair orkest om op 12 juni 2020 een benefietconcert te organiseren waarvan de opbrengsten ten goede komt aan MUS. Door de corona – maatregelen is het concert helaas uitgesteld.
  • Communicatie flyer en praatplaat zijn ontwikkeld met de werkgroep communicatie.
  • Website van Stichting MUS is gelanceerd.
  • Prachtige gift is ontvangen van de Rabobank Lek en Merwede,
  • De werkgroepen Sponsoring PR en Communicatie, Wonen en Zorg zijn gestart om doelstellingen uit te werken.
  • Locatie voor Stichting MUS is gevonden na gesprekken met gemeente en projectontwikkelaar!
  • Eerste schetsontwerp van het toekomstig wooninitiatief is gerealiseerd!

2019

• Draagvlak vanuit persoonlijk en lokaal netwerk, burgers, bedrijven en sportverenigingen is gecreëerd. Gemeente, sociaal team en zorgaanbieder zijn betrokken en denken mee
  • Financiële ondersteuning door de gemeente Vijf Heerenlanden voor het inhuren van een projectleider voor één dag per week voor 2019. Voor 2020 is dit gecontinueerd.
  • Profielschets opgesteld voor toekomstige begeleiders
  • Spontane fundraising acties zijn ontstaan van bedrijven en betrokkenen om het wooninitiatief te realiseren die de opbrengsten aanbieden aan MUS, in 2019 goed voor € 5.500, —

• Oprichting Stichting MUS
  • Organisatiestructuur is bepaald