De Stichting is als netwerkbeweging ingericht.

Onze community bestaat uit een groep van verschillende burgers, ondernemers en netwerkpartners die vanuit motivatie mee willen participeren om het wooninitiatief te realiseren. Maar tegelijkertijd ook zorg willen dragen om Stichting MUS door te laten gaan als ouders dit niet meer kunnen.

Het bestuur bewaakt de visie door de ingebrachte stukken te toetsen ten aanzien van de doelstellingen van de stichting en vertaalt deze naar praktisch beleid. Via sociale media, website en nieuwsbrieven worden betrokkenen betrokken en op de hoogte gehouden.

Samenstelling bestuur

Binnen het bestuur zijn anno 2019 vier leden actief die de Stichting vertegenwoordigen. Respectievelijk in de functie van voorzitter, penningmeester, secretaris en algemeen bestuurslid.

In de statuten is vastgelegd dat minimaal 60% van het bestuur moet bestaan uit ouders waarvan hun kind bij MUS woont. Eén van de vier leden is onafhankelijk, en de overige leden zijn ouders van (toekomstige) bewoners.

Johan

T 06 41 79 17 44
E penningmeester@stichtingmus.nl

Beleidsplan