Waarom doen wij dit?

Iedereen verdient een plek waar hij of zij op een veilige manier kan wonen. Als ouders weten wij als geen ander dat er onvoldoende passende oplossingen zijn in Leerdam.

Dat heeft ons nog meer gemotiveerd om op een creatieve en doortastende manier een nieuwe stijl van wonen te creëren.

Geen etiketjes, niet allemaal dezelfde aandoening, maar wel een warm thuis met oprechte en deskundige begeleiding als dat nodig is. Want wij geloven met elkaar in een open houding, gebaseerd op vertrouwen, nabijheid en geluk. De veelzijdigheid van de maatschappij reflecteert zich op de samenstelling van ons initiatief. Dit dragen we ook graag uit.

Waar gaat het gebeuren?

Het komt midden in de samenleving van Leerdam in de Broekgraaf aan de Keramieklaan. Op een plek waar je je als bewoner veilig genoeg voelt om je verder te ontwikkelen. Waar je anderen kunt ontmoeten als je dat wilt. En de geborgenheid vindt in je eigen appartement. Zo binnen, zo buiten!

“Samen en niet alleen”

Dat je een eigen plek hebt waar je kunt wonen, maakt je nog niet gelukkig. Er is meer nodig om mee te kunnen doen. Als bewoner van MUS doe je mee, ook met (kleine) klussen, omdat contact, verbinding en betrokkenheid onderling een voorwaarde is om hier te wonen.

Wonen bij MUS

MUS is er primair voor mensen met een beperking en een ondersteuningsvraag die gemotiveerd zijn om zo zelfstandig te willen gaan wonen.

De voorwaarde die geldt: wat draag jij bij aan het succes van MUS! De verbintenis om mee te doen en te denken passend bij je talenten en kwaliteiten.