Aanmelden als bewoner voor Stichting MUS

Iedereen verdient een veilige plek om te wonen, midden in de Leerdamse samenleving! Bij MUS willen we dat bewoners zich veilig voelen, zich kunnen ontwikkelen en anderen kunnen ontmoeten als ze dat willen. Dit alles terwijl ze geborgenheid ervaren in hun eigen appartement. Zo binnen, zo buiten!
“Samen en niet alleen.”

Het hebben van een eigen plek maakt niet automatisch gelukkig. Het vraagt meer om echt mee te kunnen doen. Als lid van MUS doe je mee, ook met kleine taken, omdat onderling contact, verbinding en betrokkenheid belangrijk zijn om hier te wonen.

“Wonen bij MUS.”
MUS is er voor mensen met een beperking en een ondersteuningsvraag die graag zelfstandig willen wonen. De voorwaarde is: wat draag jij bij aan het succes van MUS! We verwachten deelname en bijdrage op basis van je talenten en kwaliteiten.

Als dit je aanspreekt, vul dan het onderstaande aanmeldingsformulier in.

NB. Met deze aanmelding is je verwant nog niet verplicht om ook echt bij Stichting MUS te gaan wonen. Wel krijgt hij of zij, op volgorde van binnenkomst van de aanmelding, voorrang in het selectieproces voor toewijzing van een woonplek.

Heb je vragen over de aanmelding, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
We kijken uit naar je aanmelding.

Contact gegevens

Persoonlijke gegevens

Gegevens Wettelijke vertegenwoordiger

Indien ja, namelijk:
Door het invullen van dit formulier geeft je stichting MUS toestemming om de bovenstaande gegevens op te slaan en te bewaren. Indien later besloten wordt geen gebruik te maken van Stichting MUS worden de gegevens conform het Privacy statement verwijderd.