Bakken met Delano

René van der Vlies van SBA Beveiliging B.V. uit Nieuwegein  en Marcel van der Sluijs van Hermeta B.V uit Asperen hebben gezamenlijk het plan opgevat om Stichting MUS te ondersteunen.

Wat gaan ze doen?

De ondernemers gaan een rally door Europa rijden. Het geld dat ze hiervoor via sponsoring ophalen komt ten goede aan onze Stichting. Daarnaast brengt het tweetal een kookboekje uit: Bakken met Delano. “Alle recepten hebben we samen met chef-kok Delano Latupeirissa gemaakt. Dit boekje gaat niet alleen over bakken, maar ook over samenwerken en hoe je met wat aandacht voor elkaar tot iets moois kunt komen, ook als er een lichamelijke of verstandelijke beperking in het spel is.”

Het boekje ‘Bakken met Delano’ is voor 5 euro te koop. Het boekje is een leuk cadeau om zomaar weg te geven, maar ook een mooie aanvulling op het jaarlijkse kerstpakket.

Hoe bestellen?

Wil je graag het kookboekje bestellen, voor jezelf, als kado voor een geliefde, vriend(in) of relatie of als relatiegeschenk? Bestel dit dan via: receptie@hermeta.nl. Vermeld in de mail hoeveel kookboekjes “Bakken met Delano” je wilt ontvangen en je naam en adres.

De boekjes zien er fantastisch uit en wij zijn dan ook erg blij met dit mooie initiatief waarbij de totale opbrengst ten goede komt aan onze stichting.

Marcel en René, ontzettend bedankt voor jullie inzet. We zijn jullie zeer dankbaar.