Stichting MUS

Vrijdag 12 april organiseert MUS een informatiemiddag

Vrijdag 12 april organiseert MUS een informatiemiddag voor ouders en vertegenwoordigers van jongvolwassenen met een ondersteuningsvraag die geïnteresseerd zijn in stichting MUS!
Stichting MUS (Maatschappelijk Uniek Sociaal) is een initiatief van ouders uit Leerdam waarmee de wens voor een eigen woonplek voor jongvolwassenen met een ondersteuningsvraag wordt gerealiseerd. In april 2024 begint de bouw van het nieuwbouwproject in de Broekgraaf. Een woonvoorziening midden in de wijk, uitkijkend over de sportvelden van Leerdam Sport.
Stichting MUS is een ouderinitiatief waarbij ouders actief betrokken zijn en blijven bij de realisatie en ontwikkelingen. Tijdens deze bijeenkomst maak je kennis met de stichting en haar werkwijze, wordt er meer verteld over de nieuwbouw en zal zorgorganisatie Fittin samen met het bestuur van Stichting MUS een toelichting geven op de zorgverlening en werkwijze binnen het ouderinitiatief. Wat betekent deze betrokkenheid voor ouders en wat voor impact heeft het op de toekomstige bewoners?
Deze bijeenkomst is relevant voor zowel betrokkenen als geïnteresseerden. Binnenkort begint de selectieprocedure van actieve ouders die zich willen inzetten en betrokken willen blijven. In de navolgende periode wordt de samenstelling van de bewonersgroep gerealiseerd onder begeleiding van Fittin.
Aan het einde van de bijeenkomst is er ruimte om vragen te stellen en om met elkaar in gesprek te gaan. Graag vernemen wij voor 5 april met hoeveel mensen je aanwezig bent. Stuur hiervoor een mail naar communicatie@stichtingmus.nl

Dit bericht delen